Nik Aziz sesat atau kurang waras ?


 Ulama’  ialah mereka yang mengetahui mengenai sifat Allah, keadilannya, ketauhidannya, sifat yang harus dan yang tidak harus keatasnya, maka mereka membesarkannya, membesarkan kekuasaanya. Orang yang ilmunya bertambah maka bertambah takut ia kepada Allah SWT. (Al-Imam Abi Al-Qasim Jara Allah Mahmud Umar bin Muhammad al-Zamakhsyari, 1995:592-593.)
 
 
Sebelum gua teruskan lagi bicara kali ini, bagi sahabat yang masih belum menonton video ucapan isu Nik Aziz (kononnya Ulama' menurut fahaman kaldai-kaldai lebai PAS) dia menghina kebesaran Baginda Rasulullah maka seeloknya korang tengok dulu...



"Nabi Muhammad serupa Mamat di kampung. Baginda diangkat sebagai Nabi dan dipilih kerasulannya oleh Allah setelah usianya 40 tahun"


BUKANKAH KERASULAN NABI MUHAMMAD MEMANG SUDAH DIPILIH OLEH ALLAH SEJAK DIA DALAM KANDUNGAN IBUNYA LAGI ??

APA YANG NIK AZIZ MERAPU NI ??

NIK AZIZ SUDAH NYANYUK ATAU ORANG TUA INI MEMANG SESAT ??

NABI MUHAMMAD KETIKA KECIL SERUPA MAMAT DI KAMPUNG ??

WOI SIAL !! CELAKA KAU MENGHINA RASULULLAH !! CELAKA KAU MENGHINA KEKASIH ALLAH !! LAKNAT ALLAH LAH BAGIMU WAHAI CELAKA !!




Ya Allah Ya Rahman... Kau lindungilah kami dari sebarang ajaran yang menyesatkan... Kau lindungilah kami dari mereka yang sering mengambil kesempatan terhadap agama sucimu ini Ya Allah..


Secebis kisah Kekasih Allah...

Sejak kecil Muhammad SAW telah memperlihatkan keistimewaan yang sangat luar biasa. Usia 5 bulan ia sudah pandai berjalan, usia 9 bulan ia sudah mampu berbicara. Pada usia 2 tahun ia sudah bisa dilepas bersama anak-anak Halimah yang lain untuk menggembala kambing. Saat itulah ia berhenti menyusu dan karenanya harus dikembalikan lagi pada ibunya. Dengan berat hati Halimah terpaksa mengembalikan anak asuhnya yang telah membawa berkah itu, sementara Aminah sangat senang melihat anaknya kembali dalam keadaan sehat dan segar.


Jadi tidak hairanlah jika anda search di YouTube maka...


 

Nik Aziz menjadi sangat POPULAR bukan kerana dia ulama' tapi kerana kesesatan dan penghinaannya kepada Kekasih Allah Nabi Muhammad SAW. Ingat, satu undi anda kepada Parti Ajaran Sesat ini, maka akan sesatlah juga anak bangsa kita nanti :)




Perjuangan Kembali Bermula.


aimi-naqiuddin.blogspot.com

No comments:

Post a Comment