Blog Archive

Sejarah hitam Palestin. Jom boikot produk Yahudi.

"Fuck Israel !"

Apa yang berlaku pada 15 Mei 1948 ?

Antara titik hitam yang berlaku dalam sejarah moden ummat ini ialah penjajahan bumi Palestin oleh Yahudi durjana. Peristiwa ini berlaku pada tanggal 15 mei 1948 apabila tentera British yang menjajah bumi Palestin menyerahkan bumi barakah tersebut kepada kekuasaan Yahudi yang dilaknati Allah.

Sesungguhnya bumi Palestin adalah bumi yang dinyatakan oleh Allah sebagai bumi barakah bagi ummat ini. Firman Allah yang bermaksud :

"Maha suci Allah Yang telah menjalankan hambaNya (Muhammad) pada malam hari dari Masjid Al-Haraam (di Makkah) ke Masjid Al-Aqsa (di Palestin), Yang Kami berkati sekelilingnya, untuk memperlihatkan kepadanya tanda-tanda (kekuasaan dan kebesaran) kami. Sesungguhnya Allah jualah Yang Maha Mendengar, lagi Maha mengetahui. (al-Israk: 1)"

Bermula dari tanggal 15 Mei tersebut berterusan episod penindasan kezaliman dan kekejaman berlaku kepada saudara kita di Palestin. Kita sebagai satu ummat sepatutnya sama-sama merasai kepedihan dan keperitan mereka tapi malang akibat konpirasi penjajah barat ketika itu yang menguasai hampir semua negara Islam telah menyebabkan keprihatin ini hampir-hampir luput dalam jiwa ummat ini kecuali mereka yang dirahmati Ilahi. Umat Islam dipecahkan mengikut batasan geografi, pertuturan bahasa dan warna kulit.

Saya menyeru anda semua boikot produk YAHUDI !

Bagaimana caranya untuk mengetahui itu produk dan barangan keluaran YAHUDI ?

Dengan membeli produk buatan Yahudi dan Israel, Anda secara tidak langsung berkontribusi kepada ekonomi Israel dan mendukung pembantaian serta pembunuhan warga Palestina yang tidak bersalah, yang dikepung dan diblokade melalui udara, laut dan darat.

Kode bar yang berawalan "729" menunjukkan bahwa produk ini di produksi di Israel. (Israeli Bar Code Association - EAN Israel). Ini adalah cara paling mudah, simple, dan efektif untuk membantu kesulitan Palestina dibawah penjajahan Israel dan kejahatannya terhadap warga Palestina. Terkadang, merekanya menyesatkan, tetapi Bar Code tidak pernah berbohong kalau itu menunjukkan "729"

 Awalan Bar Code menunjukkan "729"




No comments:

Post a Comment