Blog Archive

7 komentar bertuah di FB '1 Juta Rakyat Malaysia Menyokong Kepimpinan DS Najib'


Komentar pertama yang bertuah ialah Aqif's Mummy menetap di Johor Bahru, lihat sahaja komennya penuh dengan isi dan sindirian. Beliau menyindir mereka yang sanggup menjatuhkan maruah negara semata-mata kononnya mereka memperjuangkan hak rakyat.


Komentar yang kedua ialah Rizal Rosli menetap di Seri Kembangan., beliau mempertikaikan sikap pembangkang yang dilihat seolah-olah berat sebelah. Terutama bila mereka mengalami kekalahan dalam Pilihanraya Kecil.


Komentar ketiga yang bertuah ialah Cik Olynn (tidak dikenal pasti menetap dimana) lihat sahaja ulasan dan komennya, pedas dan padat. Komen ini dipos dibawah status "Anak muda sokong UMNO".

Komentar yang keempat ialah Pasukan Perkhidmatan Gerakan Btr menetap di Pontian Johor. Penuh dengan isi dan sindiran dalam komennya, penuh dengan kata-kata nasihat.

Komentar kelima yang bertuah ialah Je Mapele N'lida menetap di Pekan Pahang. Komennya dia pernah dipanggil pelacur, penjilat taik, lembu tapi dia masih tabah untuk memperjuangkan kebenaran. Syabas!

Komentar keenam yang bertuah ialah Cik Liya menetap di Muar Johor. Komen beliau mempertikaikan tentang sebuah parti yang menggunakan agama untuk kepentingan politik. Padan dan mantap. Syabas!

Komentar yang terakhir iaitu yang ketujuh ialah Nurul Hiidayah Ulis berasal dari Kuching Sarawak, komennya mempertikaikan sikap segelintir penyokong pembangkang yang mempertikaikan ke'melayu'an Tun Dr Mahathir tapi dalam masa sama Tun lah yang sibuk pertahankan hak orang Melayu.


Sekalung tahniah diucapkan kepada semua komentar yang bertuah, sila emailkan maklumat lengkap anda untuk menerima sehelai T-Shirt '1 Juta Rakyat Malaysia Menyokong Kepimpinan DS Najib : Rakan FB' di 1millionlovePM@gmail.com :)

Kepada rakan-rakan yang lain terima kasih kerana menyokong page '1 Juta Rakyat Malaysia Menyokong Kepimpinan DS Najib', teruskan sokongan anda dan komentar yang padat dan pedas. Ikhlas dari saya Aimi Naqiuddin :)

9 comments:

  1. why there is no my comment bro?

    ReplyDelete
  2. thanks! thanks!

    ReplyDelete
  3. hahahahaha.. name aku xde.. sob3

    ReplyDelete
  4. kalau dpt kereta PROTON PREVE terkilan gak la bro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi lah. Best dapat hadiah. Esok post something yg power. Antara DS Najib dan Anwar ke. Hahaha.

      Delete
  5. BUKAN PATUT ADA 8 KER?

    ReplyDelete
  6. Syabas ye buat semua :)
    Yang xde next time ade lagi beb :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. komen pembangkang tamau ke bro? keh3

      Delete
  7. lah,, kenapa baru perasan nama sy ada dalam ni?? alamak... btw tq !! betul ke dapat t-shirt ni?? nak lah!! nakk...... :)

    ReplyDelete