Indahnya menjilat kaki Ambiga :)



Bersih for LINA JOY ??

Perhimpunan demo Bersih merangkap berhimpunnya para anjing-anjingan di sekitar bandaraya Kuala Lumpur telan mendapat tentangan yang hebat, beberapa motif tujuan demo itu diadakan turut menjadi pertikaian segelintir pihak dan rata-ratanya lansung tidak bersetuju dengan perhimpunan kali kedua anjing-anjingan ini berhimpun.

Dimanakah relevannya bila sebuah negara yang terkenal dengan sifat demokrasinya tiba-tiba saja di agah dengan sikap rakus dan bangsat oleh mereka yang terpedaya dengan kononnya momokan 'bersih' yang inginkan SPR dalam keadaan telus dan amanah.




Bila Melayu diperbangsatkan oleh si kafir !!


"Ia muslihat pihak tertentu, kenapa ia dibuat pada tarikh itu (9 Julai) kenapa tidak awal, kenapa tidak lewat. Apakah kerana mereka jangka kerana ada pilihan raya? Saya tidak fikir mereka boleh tahu bila pilhan raya. Jadi kenapa dirancang sebegitu?"


"Persoalan yg timbul dalam fikiran rakyat jelata apa tujuan dan muslihat di sebalik itu. Ada mengaitkan ia dengan soal penghakiman KETUA PEMBANGKANG dimahkamah dan kita ambil kira semua perkara itu"
-Tan Sri Muhyiddin Yassin (16 Jun)-


KETUA PEMBANGKANG ??
HEEEE.... HEEEE....
KETUA PEMBANGKANG MEMANG HEBAT !!!
HEEEE..... HEEEE....
KAKI PUSING KAKI LIWAT....!!!


LU ORANG KENA KENCING LAGI !!!!!
HEEEEEEEEEEEEE......!!!!!!




Perjuangan Baru Bermula.


aimi-naqiuddin.blogspot.com

No comments:

Post a Comment