PERINGATAN BUAT AMBIGA SI ANAK BABI !!


Mungkin Ambiga mahu melihat kejadian sebegini (di Mumbai) secara live.





Bergelimpangan mayat yang menjadi mangsa rusuhan di Mumbai, India.


Keamanan yang kita kecapi selama ini mungkin akan hilang dengan sekelip mata atas kesilapan diri kita sendiri dek kerana terpedaya dengan rancangan jahat si kafir laknat, gambar-gambar diatas bukan bertujuan untuk menakut-nakutkan tetapi ia adalah mesej yang cukup jelas sebagai gambaran betapa pentingnya kita sebagai rakyat Malaysia untuk menghormati undang-undang dan rukun negara dalam memastikan negara dalam keadaan aman dan selamat.


Jelasnya fenomena yang berlaku kali ini adalah kali kedua selepas perhimpunan haram Bersih yang pernah dilakukan sekitar tahun 2007, yang menghairankan jika sistem pilihanraya di negara tidak telus dan amanah bagaimana mungkin pembangkang dapat menguasai lima buah negeri. Perhimpunan haram Bersih untuk kali kedua ini sememangnya mendapat tentangan besar-besaran dari rakyat Malaysia samada dari badan bukan kerajaan (NGO) mahupun individu-individu yang cinta akan keamanan.



Silat Cekak Ustaz Hanafi !!


Seni Silat Sendeng Malaysia !!


Ambiga dan pengikutnya mahu cuba ? Belum cuba belum tau kan ?
Nak cuba silakan..
Semoga Malaysia terus Aman dan dilindungi oleh Yang Maha Esa..
Wallahualam :)

Jom layan video klip ni kasi rehat minda dari duk fikir ke'babi'an Ambiga dan pengikutnya..



Perjuangan Baru Bermula.


aimi-naqiuddin.blogspot.com

1 comment:

  1. Salam..

    Blog ini sudah saya follow dan paut.. harap saudara juga dpt paut serta follow blog saya. Lagi ramai blog, lg banyak hujah kita..

    ReplyDelete