Reezal Merican dihina. RASIS sebati dengan puak PR.

"Ini bukan soal kita bercakap atas sentimen kepartian tetapi aspirasi orang muda yang merasakan bahawa BN adalah pilihan terbaik untuk masa depan mereka dan saya tidak fikir mereka (pembangkang) dapat memberi apa-apa kepada mereka."
 
Ketua Penerangan Pemuda Umno Datuk Reezal Merican Naina Merican berkata golongan belia kini menyedari parti pembangkang hanya pandai berjanji bagi mempengaruhi pemikiran mereka tetapi tidak mampu untuk menterjemahkannya.
 
Kenyataan Datuk Reezal Merican ini disiarkan didalam portal Malaysiakini namun yang mengecewakan majoriti komentar disitu bersikap rasis dan kurang ajar.
 
HANYA KERANA BERKATA BENAR ! DATUK REEZAL MERICAN BUKAN SAHAJA DIHINA DAN DIAIBKAN ! MALAH DIPANGGIL DENGAN GELARAN KELING !









Hang jenis keling?
Mengaku Melayu?

Apakah penyokong PR beranggapan bahawa undi dari keturunan India Muslim tidak penting? Atau mereka rasakan memang sudah tiada lansung sokongan dari keturunan Mamak?

Atau memang puak PR sebenarnya RASIS?
Mereka mempunyai kuasa veto untuk menghina manusia?










Hitam legam ngaku Melayu?

Anda rasional?
Fikirkan,

5 comments:

  1. puak depa mmg rasis lah

    ReplyDelete
  2. KENAPA UMNGOK BOLEH ADA MAMAK KUTTY YE WAHAI PUAK UMNGOK SEMUA??

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab melayu itu menurut perlembagaan adalah org2 islam yg hidup dalam budaya melayu dan fasih berbahasa melayu. Islam tu dah molek letak kat depan sekali..maknanya org melayu kat malaysia ni bersaudara. bersaudara atas ikatan islam

      Delete