Blog Archive

Siapa perempuan jalang tu?


Ahli perniagaan, Ummi Hafilda Ali mencabar Presiden Parti Keadilan Rakyat  (PKR), Datin Seri Dr Wan Azizah Ismail supaya mempertahankan keperibadian Shamsidar Taharin jika benar isteri Timbalan Presiden PKR itu difitnah melalui pendedahan beliau dan senator Datuk S.Nallakarupan baru-baru ini.

Dalam nada sinis, Ummi Hafilda turut bertanyakan kepada isteri Datuk Seri Anwar Ibrahim itu siapa yang dimaksudkannya apabila menyebut 'perempuan sundal dan jalang'.

Beliau berkata, gelaran yang pernah digunakan oleh Wan Azizah itu bukan sesuatu yang rahsia malah kerap digunakan dalam perbualan bersama bekas Ahli Parlimen PKR, Zulkifli Noordin dan bekas pemandu Wan Azizah, Azizan Abu Bakar.

"Kenapa ketika itu dia sanggup menggelarkan Shamsidar dengan gelaran seburuk itu? Jadi saya cabar Wan Azizah jawab soalan cepu emas ini. Adakah Shamsidar seorang muslimah sejati yang telah difitnah sebegitu zalim?"

"Pada hari raya sekalipun, Shamsidar tidak datang ke rumah Anwar. Kalau ada Azmin datang hanya bersama anak-anaknya" katanya.


AN : Kah Kah Kah... Apa sudah jadi ni... Satu-satu pemimpin PKR mula dibogel dan ditelanjangkan... Kah Kah Kah... Kak Jijah nak diam seribu bahasa je ke?.. Kah Kah Kah... Apa lagi jawabla!!... Kah Kah Kah...

No comments:

Post a Comment