Blog Archive

Tribute to Ketua Pemuda UMNO.


Siapa dia Ketua Pemuda UMNO ini? Mengapa dia semakin digeruni dari hari ke hari? Mengapa Anwar dan Mat Sabu menggeletar kepala lututnya bila berhadapan dengan Khairy Jamaluddin? Atau mungkin KJ ada membela hantu raya saka mahupun jin tanah?

Sebenarnya ramai dikalangan kita yang terlepas pandang di atas segala apa yang telah terjadi. Eh.. Apa yang dah terjadi..??



Dulu-dulu masa zaman Tun Mahathir : Mat Sabu baru nak acah sikit je nak tikam Tun : Rafidah Aziz bangun backup, Isa Samad stand up backing, Tun Daim bangun membela.. bla.. bla.. bla..

Zaman Najib Tun Razak : Anwar Sergah ! Mat Sabu Sergah ! Lim Kit Siang Sergah ! Tiada sekor menteri pun yang nak backup Najib, hanya KJ sahaja yang bingkas bangun melawan geng-geng tenuk juburi !

Beza askar-askar yang dimiliki oleh dua khalifah yang berlainan, sekarang golongan kamikaze dah kurang :)

Baru-baru ini PM dihentam diasak Mahfuz Omar berkaitan SBPA, mana pergi askar-askar lain? Diam dan diam dan diam dan diam dan biarkan sahaja ketuanya dihentam ! Bangang !


Yang lain? Sibuk jaga p***** n*** sendiri kut :)

Dan baru-baru ini juga kecoh isu Anwar Aljuburi nak pertahankan keselematan negara Israel dan siapa pula yang berani bangkitkan isu ini dan sedia one by one dengan peliwat itu? Siapa yang mendedahkan APCO ialah kawan baik Anwar Aljuburi? Siapa yang sanggup turun padang semata-mata untuk menghalang perhimpunan haram Bershit Ambiga? Siapa yang berani menyahut cabaran Anwar Aljuburi untuk berdebat?

Jom layan video bawah ni... Anwar Aljuburi? Berani saman?


Hey... Lu orang asik cakap dulu dia.. bla.. bla.. bla..

Eh.. Tu dulu..

Lu orang dulu pun gua ingat lagi teruk...

Sekarang ??

Terketar lutut derr Anwar Aljuburi...

Gua respect lu Bro..!! Gua support lu Bro..!!


Perjuangan Baru Bermula


aimi-naqiuddin.blogspot.com


1 comment: