Adam Adli membangsat lagi.

Apabila si bangsat mula bertindak bangsat di bulan yang mulia ini.

Adam Adli sekali lagi sengaja menimbulkan isu dengan kali ini sengaja menghina dan menjatuhkan maruah Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak melalui tulisan beliau di laman Merdekareview


Menurutnya "Saya sedang menyelamatkan kuasa polisi umat Melayu dari dirampas oleh orang Cina dan India".


Menurutnya lagi "Pilihanraya dalam Negara kita masih terlalu jelik untuk dibanggakan. Maka apabila Perdana Menteri Najib Razak digelar sebagai 'demokrat palsu' oleh Mark Mackinnon Dalam Globe and Mail, khalayak masyarakat seharusnya sudah boleh memahami bagaimana pemimpin Negara kita ini boleh mendapat gelaran tersebut yang turut pernah dikalungkan kepada Hosni Mubarak dan Milosevic"

Mengapa mengambil gelaran negatif yang diberi oleh orang luar kepada pemimpin kita? Mengapa tidak mengambil kata-kata pujian kerabat Diraja Saudi? Mengapa perlu menggunakan pandangan kafir ejen yahudi?
 
Anda rasional.
Fikirkan.

8 comments:

  1. ada manusia yg rasa lidahnya dah kebas merasa masinnya garam...lantas cuba menjadi pelopor pembaharuan sejagat... sampah segalanya. jangan sampai satu hari kau sendiri malu bila nama tercatat dalam sejarah sebagai pemusnah bangsa

    ReplyDelete
  2. Aku Masih Budak1 August 2012 at 22:39

    biol sungguh bdk ni...tk pernah tgk sejarah apatah lagi membacanya,cuma bangga dgn diri sendiri saja konon2nya dialah siKITOL yang menjadi pujaan ramai..

    ReplyDelete
  3. Adam Adli ni berlagak macam hero...tapi, belajar pun belum habis...entah...keputusannya setiap semester lepas ka 2.50 ke atas ????? sibuk nak bantah itu, bantah ini....ramai lagi mahasiswa yang lebih berkarisma dan berketrampilan daripada anda di luar sana....yang saya nampak, kau hanyalah sebagai 'mahasiswa samseng' yang langsung tidak beradab terhadap pemimpin negara....bagus ko mampus awal2!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Dah berapa kali di mengundi?

    ReplyDelete
  5. PR memerintah lagi kacau bilau Malaysia ni. Aku yakin 100%.

    ReplyDelete
  6. kesian mamat nie..suka bangga dengan pendapat org luar yg tunggu masa utk terkam n jajah semula ...aummm ..jgn menang sorak ..nanti kampung tergadai ..;)

    ReplyDelete
  7. Ambil yang negatif boleh la..cube ambil yang positif...budak ni lembam tu yang senang kena hasut...xbersyukur langsung.

    ReplyDelete
  8. buat screen capture,lepas 10 tahun post lg dkt FB. jgn lupe bangsat nie.

    ReplyDelete