Blog Archive

Anwar suka bontot



Bontot. Bontot. Bontot. Anwar suka bontot. Kenapa Anwar suka bontot? Eh, kena tanya Anwar sendiri sebab itu adalah kegemarannya dan kegemaran segelintir minoriti rakyat Malaysia dan majoriti kaldai pembangkang. Bontot sentiasa menjadi perhatian Anwar.

Rakyat Malaysia seharusnya bertindak dengan menggunakan akal fikiran, jangan bersandarkan kepada bontot. Amat malang jika akal diletakkan dibawah bontot, ironinya bontot akan menguasai keadaan persekitaran dan akal terus tenggelam dihimpit dunia bontot. Kepimpinan adalah melalui tauladan dan bukan bontot yang mampu memberikan tauladan dan pengajaran. Anwar tidak belajar tentang itu. Sebab itu dia masih mengulangi perkara yang sama iaitu bermain bontot.

Tapi itu tidak menjadi masalah, kerana bontot tetap bontot. Bontot tidak akan bertukar menjadi ketiak, bulu dada mahupun telinga. Bontot sentiasa dengan lebihnya daging bontot. Bontot kelihatan seperti ego dan angkuh dengan penampilannya. Sudah pasti ia mampu membuatkan Anwar terlopong dan tergoda. Bontot tiada musuh seteru bagi mereka yang meminatinya kerana ia mampu bergerak dengan sendiri. 

Selepas kemunculan Anwar sebagai Raja Bontot lantas muncullah pula anak-anak bontot. Ada juga bontot di kalangan selebriti. Amboi-- Amboi-- Amboiii-- Eh, ini bukan blog Melodi. Maaf, terlebih pula. Ada juga bontot dikalangan mahasewel dan perlbagai lagi genre bontot yang kita tiba-tiba didendangkan dengan alunan bontot. Dunia bontot...

3 comments:

  1. BONTOT = PUNGGUNG
    BAPAK ANWAR BIN IBRAHIM SUKA LOOOOO!!

    ReplyDelete
  2. Posting ni mcm haram! UMngOK is dead!

    ReplyDelete
  3. Depan x sedap daging kurang...belakang sedaaap emmm daging lebih

    ReplyDelete