Blog Archive

PAS perbodohkan anak muda




Pemuda PAS hari ini berjanji akan mengerahkan paling sedikit 10,000 anak muda untuk menyertai perhimpunan BERSIH 3.0 bagi menuntut pilihan raya bersih dan adil pada 28 April ini.

Ketua dewan itu Nasrudin Hassan berharap kumpulan "gelombang siber" yang berkumpul di alam maya dapat keluar ke Dataran Merdeka untuk berhimpun pada masa yang ditetapkan,

"Selama ini anak-anak muda memerhati kepincangan urus selia sistem pilihan raya melalui alam maya. Mereka berkumpul membentuk gelombang siber.

"Jumlah mereka terlalu ramai. Saya harap kali ini mereka keluar dari gentian siber untuk duduk dan bantah di alam nyata...," katanya.


AN : Tidak cukup lagikah PAS perbodohkan anak-anak muda Melayu sebelum ini...? Tidak cukup lagikah PAS menjadikan anak-anak muda Melayu sebagai kaldai semata-mata demi kepentingan nafsu politik...? Mana pergi anak-anak muda Cina...? Mana pergi anak-anak muda India...? Mereka hanya bertepuk tangan dan bergembira dengan dendangan bodoh puak pelampau PAS yang sering menggunakan anak-anak muda Melayu demi cita-cita dan politik jahat mereka...!

3 comments:

  1. pas yg bodoh atau bdk melayu yg bodoh

    ReplyDelete
  2. mkin bingai kih kih kih

    ReplyDelete
  3. Sekeping gambar mampu membuahkan pelbagai persepsi. Persepsi nta je yang kata PAS memperbodohkan anak muda(melayu)

    ReplyDelete