Blog Archive

Student power kepala bapak kau


Mungkin bapak kau ingat Dataran Merdeka tu dia yang empunya. Sebab itu bapak kau dengan kau sama-sama bodoh sama-sama bebal. Lingkaran umur kau yang bertandak di Dataran Merdeka sekitar 19-24 tahun. Oh, mudanya. Muda-muda lagi dah sial. 

Mungkin dalam benak fikiran kau mengatakan inilah perjuangan sebenar mahasiswa. Adapun sebenarnya perjuangan kau ini hanyalah perjuangan sampah, kau tidak sedar yang sebenarnya kau dan bapak kau diperalat diperbodohkan sama sekali. Yang berucap petik isu Kapal Selam, Cincin Berlian, yang entah benar atau fitnah tapi malangnya orang yang kononnya pandai macam kau mudah diperbodohkan. Sepatutnya bapak kau membimbing kau ke jalan yang sepatutnya, menjadi penyuluh kepada mereka yang kurang ilmunya, tapi sayang seribu kali sayang. Bapak kau juga berperangai sebegitu.

Secara jujurnya aku jijik dengan perjuangan sampah kau ini, aku malu untuk melihat telatah dan perangai setan kau ini. Kau tidak layak digelar mahasiswa. Kau cuma inginkan dunia melihat kesialan kau. Kau cuma inginkan masyarakat dan rakyat mengingati kau. Oh, malangnya. Rakyat akan mengingati kau sebagai mahasiswa sial yang tidak bertamadun. Kononnya ingin membebaskan mahasiswa dari auku. Ah, kau cerita apa ni, kau didera ke dalam IPTA, kau diliwat ke dalam IPTA. Tidak mengapa, aku faham. Kau dan bapak kau memang bukan dikalangan orang yang tahu erti bersyukur.

Kau sepatutnya menjadi manusia yang bijak. Kau perlu tahu bagaimana untuk menjadi manusia yang bijak. Klik Sini untuk mengetahui rahsia dan persempadanan sebagai seorang yang bijak. Jangan malukan bangsa sendiri dek kerana perangai bodoh kau dan bapak kau.

6 comments:

  1. aku hok suke ko kecek "PERJUANGAN SAMPAH" kehkehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. CAKAP BAIK SKIT DERRRR...
      LU TAU KE BRO ERTI PERJUANGAN....

      Delete
    2. CAKAP TAK PAKAI OTAK...
      UMNGOK BODOH NAK MAMPUSSSSSSSS...

      Delete
    3. si kentol cakap serupa hidung suka kuncup suka kembang
      lu perjuangkan ape?? mansuh ptptn LOL jgn jadi bodoh!

      Delete
  2. Kesan ini untuk generasi akan datang.

    Lepas ni anak cucu cicit korang semua dpt blaja percuma.

    ReplyDelete
  3. Memang perjuangan Sampah.. Org dah bagi blaja tak bersyukur...

    ReplyDelete