Melayu PR sayang DAP.


Lawak apakah ini dongengan apa pula kali ini, sampai bilakah melayu kita akan terus-terus ditipu oleh si pukimak anak beranak Cina DAP ini, masih buta lagikah melayu-melayu PR atau memang mereka sengaja bersetongkol dengan haramjadah ini semata-mata demi mencapai hasrat dan cita-cita Anwar Ibrahim.




Melayu yang kian seronok jadi anjing DAP !!




Sudah lupakah akan kisah 13 Mei ??


Untuk pengetahuan sekalian ummat Muhammad yang berbangsa melayu Malaysia, DAP cawangan melayu telah ditubuhkan pada bulan September tahun lepas dimana ia dirancang secara terperinci oleh Teresa Kok. Sekaligus membuktikan bahawa DAP sedang menusuk kalbu dan mencuri hati melayu-melayu bahlol dalam usaha mereka menikmati puncak pemerintahan sebagai legenda komunis alaf baru. butolah !




Bangsatnya bangsaku !!




Kesian anak kecil itu !!




Kalaulah Kiyai Salleh hidup lagi...


Tepuk dada tanya iman fikirkan pewaris anak-anak kita yang bakal menyambung kehidupan di negara yang tercinta ini, jangan kerana kebangangan dan kebongokan kita maka tanah-tanah pucuk pemerintahan terlepas ke si bodoh sial cina ini. Fikirlah...


Perjuangan Baru Bermula.


aimi-naqiuddin.blogspot.com

1 comment:

  1. Salaam,
    Dan kalau Kami bukakan kepada mereka mana-mana pintu langit, kemudian mereka dapat naik melalui pintu itu (pada siang hari yang membolehkan mereka menyaksikan segala kenyataan yang ada):Tentulah mereka akan (mengingkari kenyataan yang benar itu dengan) berkata: “Hanya mata kami telah disilapkan penglihatannya bahkan kami adalah kaum yang telah disihirkan (oleh Muhammad)”.
    (Al Hijr 14-15)

    Dan sesungguhnya Kami jadikan untuk neraka jahanam banyak dari jin dan manusia yang mempunyai hati (tetapi) tidak mahu memahami dengannya (ayat-ayat Allah), dan yang mempunyai mata (tetapi) tidak mahu melihat dengannya (bukti keesaan Allah) dan yang mempunyai telinga (tetapi) tidak mahu mendengar dengannya (ajaran dan nasihat); mereka itu seperti binatang ternak, bahkan mereka lebih sesat lagi; mereka itulah orang-orang yang lalai.
    (Al Araf 179)

    Pada masa muka mereka dibalik-balikkan dalam neraka, mereka berkata (dengan sesalnya): “Alangkah baiknya kalau kami dahulu (semasa di dunia) taat kepada Allah serta taat kepada Rasul Allah. Dan mereka berkata lagi: “Wahai Tuhan kami, sesungguhnya kami telah mematuhi kehendak ketua-ketua dan orang-orang besar kami, lalu mereka menyesatkan kami dari jalan yang benar. “Wahai Tuhan kami, berilah mereka azab sengsara dua kali ganda, dan laknatkanlah mereka dengan laknat yang sebesar-besarnya!(Al Ahzab 66-68)

    Dan Kami jadikan mereka ketua-ketua (dalam kesesatan) yang mengajak ke neraka (dengan kekufurannya), dan pada hari kiamat pula mereka tidak mendapat sebarang pertolongan.. Dan Kami iringi mereka dengan laknat di dunia ini, dan pada hari kiamat pula adalah mereka dari orang-orang yang tersingkir (dari rahmat Kami) dengan sehina-hinanya.(Surat al-Qasas, 41-42)

    alItrah alTahirah.

    ReplyDelete