Perjuangan Wanita BABI.



P/S : SEBELUM LU ORANG BACA KOMEN GUA BAIK LU ORANG TENGOK DULU VIDEO ATAS NI YA.


Seronok betul maki hamun di khalayak ramai ni rupanya kan, bersungguh-sungguh beriya benor makcik ni, mak lampir ni faham ke maksud Pandi Kutty ??

ANAK BABI !!!!
ANAK BABI !!!!
ANAK BABI !!!!

Pakai tudung tapi mulut maki hamun, mak lampir ni Islam ke? Atau hanya sekadar nama je Islam?




Makcik Zuraidah kau ni orang Islam mak bapak Islam tapi jagalah nama dan kesucian agama Islam janganlah ikut sesuka hati mak bapak kau je bodoh nak hina orang sesuka kepala bapak kau, kerana mulut badan binasa kerana anak babi nanti anak kau yang jadi babi, kau kan pemimpin tunjukkanlah contoh yang baik jangan tunjukkan contoh yang babi.

Kau dah ada keluarga dan kau ibu kepada anak-anak kau, kau tak malu ke sebut anak babi depan khalayak ramai atau kau memang dah biasa makan babi depan khalayak ramai, aku sebagai rakyat malu nak mengaku kau sebagai pemimpin dengan perangai babi kau, aku harap lepas ni kau jangan jadi babi lagi ya wahai si babi.


Perjuangan Baru Bermula.


aimi-naqiuddin.blogspot.com

3 comments:

  1. hehehe hidung BABI....memang babi pun si mak lampir ni

    ReplyDelete
  2. Kadangkala malu sebagai muslimah bila ada wanita muslim menuturkan kata-kata yang tidak layak terbit dari bibir seorang isteri, ibu serta pemimpin. Di manakah hendak disandarkan rasa hormat pabila bahasa tidak mencerminkan sikap dan susila agama dan bangsa si penuturnya?

    ReplyDelete