Blog Archive

Anwar takut Polis tak sokong PR

"Saya nak ingatkan, polis jangan bersikap tidak adil dan terlalu mengikut telunjuk BN"

Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, Pakatan Rakyat berjanji akan mengangkat profesionalisme polis ke tahap yang lebih baik sekiranya gabungan itu diberi mandat pada pilihan raya umum nanti.

“(Sebab itu) saya nak ingatkan, polis jangan bersikap tidak adil dan terlalu mengikut telunjuk kerajaan Umno BN. Kita pula jangan sesekali anggap polis sebagai musuh, kerana sebilangan besar mereka sebenarnya baik. Hanya mereka yang bersalah sahaja perlu dihukum."

Kenyataan Anwar itu dilihat lebih kepada memancing undi, mungkin kerana insiden perhimpunan Bersih 3.0 baru-baru ini yang dilihat menyebabkan sokongan anggota PDRM merosot sekaligus menyukarkan agendanya untuk menawan Putrajaya.

Kita juga perlukan mereka, justeru antara jaminan kita selepas membentuk kerajaan nanti adalah mengangkat profesionalisme polis ke tahap yang lebih baik,”

 Kah Kah Kah... Dulu bukan main lagi kutuk Polis tak hengat dunia... Kah Kah Kah
Sekarang dah terdesak sangat... Kah Kah Kah

Tepuk dada tanya iman ye :)

16 comments:

  1. hahaha desperado =)

    ReplyDelete
  2. Betulla ckp DSAI. Polis mmg anjing BN. Pegi mampus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau polis anjing BN kau?anjing anu ar ibrahim? haha

      Delete
    2. Saya 'like' komen atas ni...

      Delete
    3. Anuar banyak pengikut yang buta, bebal, anjing dan Babi Babi

      Delete
    4. anon(14:23),lu lg anjing!anwar pye hanjenggg!!!bile dh tesepit lidah anwar tjelir panjang carik simpati..mmg bangsat lh anwar 'berahi'm neh...

      Delete
  3. Jgn harap la undi Polis pegi kat PR Nuar oii.. Undi tentera pun belum tentu. Byk sgt insiden yg menguris hati warga Polis dan Tentera.

    ReplyDelete
  4. Anwar baru tau polis pun akan mengundi PRU13 nanti....takut le tu....

    ReplyDelete
  5. 99.9% undi Tentera & Polis serta keluarga akan menjurus ke BN..CONFORM!

    ReplyDelete
  6. Hanya Unit Amal PAS gila babi sahaja menjadi penyokong 1000% Anuar Al-juburi dalam PRU13.

    ReplyDelete
  7. Sebab tu Anwar nak tahan undi pos hahaha....undi tentera/polis memang ke BN. Tak cukup dengan hinaan, dibelasah lagi polis. Terima kasih Anwar....ko telah membuka mata rakyat semasa bersih3.0.

    ReplyDelete
  8. Unit amal pas telah dinaik taraf menjadi polis pas. Motonya beramal dan hempas. Penjayah hanya boleh dihukum jika kelakuan jenayah dilihat lebih 4 org. Kalau 3 org pun x boleh, x sah. Perlakuan memberi takzirah oleh ustad juga dibenarkan di benarkan di bilik hotel secara berduaan dengan bini org dgn syarat tidak boleh lebih jam 4 pagi.

    ReplyDelete
  9. Kalau anwar naik, bil anggota polis akan berkurangan dan dibuang beramai2 kerana anwar nak kurangkan bilangan penjawat awam.

    ReplyDelete
  10. kompom lah 100% polis dan keluarga mereka akan undi BN.
    hanya polis sentri gila je yang undi AnuWar.

    ReplyDelete
  11. biar polis bantai anwar habis2an PRU13 nnti! mampuslh ko anwar!bengang gila tahap gaban ngan anwar perosak bangsa ni...Tuhan itu Maha Adil..suatu ari nanti ko akan terima balasanNya..penipu,pembohong pye anwar!

    ReplyDelete
  12. Saya 'like' komen Anon 18:14 seribu kali....

    ReplyDelete