Blog Archive

Lagi Melayu sertai DAP



Seramai 54 orang Melayu penduduk Taman Sri Damansara telah menyertai DAP dalam sebuah majlis bertempat di Dewan Serbaguna Blok B Flat Damansara Bestari  dekat sini baru-baru ini.

Menurut Pengerusi Penaja Cawangan Taman Sri Damansara, Shari Othman,  walau pun disifatkan sesetengah orang sebagai “perlakuan melawan arus”, penyertaan beramai-ramai ini adalah kerana memperlihatkan komitmen DAP sendiri terhadap masalah yang dihadapi masyarakat setempat tanpa mengira kaum.

“Semua rintihan dan masalah kami didengar dan cuba diselesaikan sebaik mungkin,” katanya.

Majlis penubuhan dan penyertaan keahlian DAP ini telah dihadiri oleh Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara Tony Pua dan Adun Kampung Tunku Lau Weng San. Kedua-duanya adalah pemimpin DAP Selangor. 

Melayu ini lupa yang DAP adalah serpihan kepada PAP di Singapura. Melayu ini juga mungkin lupa yang DAP pernah menghalau orang Melayu ketika 13 Mei 1969. Sekalung tahniah buat orang 'Melayu'!

21 comments:

  1. stupid and idiot dummies Malay

    ReplyDelete
  2. 马来人是愚蠢的!去坐下森林!

    ReplyDelete
  3. 他们的狗,曾经让中国的狗!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 不能等待选举。我们会讨回公道。

      Delete
    2. 马来良好的工作!

      Delete
    3. 马来愚蠢

      Delete
    4. 马来愚蠢

      Delete
    5. 马来愚蠢

      Delete
    6. 民主行动党平等!

      Delete
    7. 中国哑。x丧失意识的唯一的人留在马来西亚。

      Delete
    8. 那些受了委屈的中国说再见

      Delete
    9. Inikah rakyat malaysia? mana bahasa kebangsaan?

      Delete
  4. PUKIMAK CINA!!! RASISSSS P BALIK NEGARA KAUUU LA CIBAI!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagusnya bahasa anda terhadap kaum lain??

      Delete
  5. This is what i'm calling MORON..

    ReplyDelete
  6. As what our beloved ex-PM says... " Melayu selalu lupa " DAP adalah serpihan PAP s'pore... they are good to you guys now but do not regret later... This KAFIR biaDAP hanya bolih sympathy dgn anda tetapi bolih ke mereka.. 1)menyembahyang jenazah anda..2)mendoakan dan meng Aminn kan.. Jangan buta dgn habuan dunia..ingatlah dunia yg lebih kekal abadi menanti kita semua..

    ReplyDelete
  7. Jangan lupa bahawasanya sebaik2 mereka ini hanyalah sekadar kawan didunia sedangkan orang melayu islam adalah saudara kita dunia dan akhirat. si ingatlah saudara2 melayu islamku, jangan jadi buta sejarah, baca dan kajilah apa yg puak ini mahu..

    ReplyDelete
  8. tahniah orang melayu..anda berjaya memecahbelahkan kaum sendiri dengan berdiri diparti yang menyokong kaumnya sendiri..setinggi2 tahniah

    ReplyDelete