Blog Archive

5 video yang wajib kita tonton

Ini adalah dari sudut lain sebelum berlaku kemalangan kerata polis terbabas !

Sudut dari atas sebelum kemalangan !

Memanggil Polis Anjing. Video ini akan menjadi kenangan sehingga ke generasi terakhir !

Inilah dinamakan nilai kemanusiaan.

Inikah dia yang dikatakan perhimpunan aman?

Anda nilaikan sendiri. Rakyat nilaikan sendiri. Inikah perubahan yang kita mahukan?

23 comments:

  1. WOI UMNGOK XNAK TUNJUK VIDEO POLIS TERAJANG PESERTA BERSIH KE??

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap x kena terajang, nak jadi monyet sgt mmg patut kena terajang...

      Delete
    2. anti berok kuning29 April 2012 at 19:24

      btol tu.. nak sgt jadi berok. nak sgt cari mslh. x kan polis nak belai.. anak buah aku umo 3 taun pun tau kalo uat salah kne rotan.. nak ckp pk sikit boleh?

      Delete
  2. UMporNO tayangla sekali video polis langgar orang awam tu. kih3

    ReplyDelete
    Replies
    1. POLIS PAKAI HELMET KE BAI..

      Delete
    2. punca kemalangan drpd prserta bersih lah.. :)

      Delete
  3. UMNGOK PUKIMAK BAI...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bahasa ustad PAS ke ni.

      Delete
  4. POLIS BARUA UMNGOK.
    POLIS ANJING UMNGOK.
    POLIS SURUHAN UMNGOK.

    UMNGOK IS DEAD.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cakap tu sila Guna otak.. Tuhan dah bagi otak Suruh Guna.. Bukan letak Kat kaki.. Semua ada pendapat masing2.. Bak buat demonstrasi.. Buat la.. Tapi kenapa Sampai Nak Membahayakan orang lain? Polis hanya menjalankan tugas mereka.. Menjaga keamanan negara.. Kalau Betul la Korang rasa Korang bleh menang next pilihanraya.. Nape perlu Takut? Nape perlu berdemonstrasi macam tu Skali?

      Delete
    2. KOTOR 3 SUKU BARUA AMBABIGA

      Delete
  5. Masyallah. Apa dah jadi ni.

    ReplyDelete
  6. Mereka2 yg berdemo ni semua anjibg yg dah diberi upah, lain kali klu ditakdirkan PR lak memerintah UMNO buat demo bagi upah anjing2 ni,dia org akan menyalak sama saja...Mereka ini Anti-Establishment, org yg akan menentang institusi kerajaan walaupun sapa yg memerintah...Rase2 anjing yg bertuan pun kenal tuannya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sori la admin. ko dah survey berapa orang ni? 10?20?1000? semua yang datang ni datang dengan kerelaan diorang sendiri. nak ubah SPR, bukan nk tentang kerajaan. klu nk tentang kerajaan tu demo hari lain. tapi demo ni pasal nak tentang SPR yang tak telus. kalau PR yang memerintah, memang akan ada polis dan fru, tapi diorang akan jaga lalulintas, bukan halang lalulintas dan pukul orang, tembah gas!!!

      Delete
  7. Kita ckp.elok2...korang nak perangai macam takde adab...kalau dalam rukun negara para perserta bersih dok laungkan keluhuran perlembagaan...bagaimana pula kedaulatan undang2 dan kesopanan dan kesusilaan?....sedarlah wahai sedara...jgn keluarkan perkataan kesat...kami dan blogger aimi nie pun ada hak nak bersuara...

    ReplyDelete
  8. kalau rumah korang kena rompak ke...kena samun...anak2 hilang....adik beradik kenal rogol ke...pergi minta tolong dengan rakan2 seBERSIH korang....jgn minta tlg kat polis...polis ni kan barua kerajaan atau anjing kerajaan kan(tu yg korang kata )...so kalau susah jgn la minta tlg kat polis...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat sokong.. xpayah nk mengade2 wt report polis.. FAHAM!!!

      Delete
    2. polis bukan barua kerajaan, polis barua rakyat. korang kene ingat tu. yang datang situ bukan nak berhimpun. korang ade g kat sana ke? polis yang datang semua baju xde nama ngan no siri. cuma pegawai atas je tunjuk pangkat ngan no, sebab ape? sebab polis2 pengcut yang bawah2 ni takut semua masuk lokap pasal belasah orang.

      Delete
  9. tak sabarnye x masuk training polis nih..aku ingin berkhidmat untuk negara demi keamanan negara dan agama..

    ReplyDelete
  10. Tu pasal monyet x boleh bg main2 kat jln. Kurung je dlm kandang

    ReplyDelete
  11. Polis patutnya kena lemah lembut beri arahan, contoh gini,

    "Encik, tolonglah..pleaselah, jgn berdemo disini" haaa..kalau gini baru la demo akan aman damai ..

    Aapapun, well done anjing anjing ambiga sekalian

    ReplyDelete
  12. mmg elok pun kena trajang klu di US mrk ni semua di champak ke Guantanamo Camp biar dia mampus di S"pore di campak di dalam laut biar jerung makan dasar manusia X sedar di untung tak tau bersyukur ingatla klu tiada UMNO di mana melayu berada... Bodoh nak ikut Ambiga penyokong murtad dan LGBT apa hukumnya klu kita ambil penyokong yang kafirun dan kufur;......

    ReplyDelete