Blog Archive

Esklusif : Adegan panas Mahasiswa di Dataran Merdeka


Astagfirullah.. Inikah perjuangan yang mereka mahukan selama ini ? Budaya apakah yang sebenarnya dibawa oleh mereka ini ? Lelaki dan perempuan bergaul bebas dan tidur bersama-sama di Dataran Merdeka ? Astagfirullah.

Credit to Papa Gomo & Badut Rakyat :)

32 comments:

  1. UMNO BABI KIMAK SIAL

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaupun babi itu haram.. haram lagi maksiat dan seks bebas di sisi agama...lebih baik pegang babi dari pegang janji pakatan rakyat!

      Delete
    2. btul panglima m.zaidy. babi haram tapi lpas pegang blh samak. tp haram zina dpat dosa dan kna btaubat nasuha, xblh samak2.

      Delete
  2. KAMI MAHASISWA SELURUH NEGARA AKAN JATUHKAN KERAJAAN UMNGOK BABI

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah anda bukan mahasiswa kena bagitau betul2 sape anda..
      mahasewel pasal bodoh melantun-lantun...
      klu tak nak ptptn jgn pinjam jgn jadi bodoh sangat..
      klu semua nak free tapi blaja bodoh..asyik nak berpolitik baik tak payah..klu pandai gerenti tak payah bayar ptptn.

      Delete
    2. Mahasiswa seluruh negara ke???
      Pernah tengok penyokong kerajaan pulak tak?
      Mesti belum dan bila kau tengok kau mesti takut terkencing sebab kitorg majority. Selama ni kitorg diam. Ingat beza perjuangan kita, kau memperjuangkan LGBT dan murtad dan kitorg pulak partiotik. Berjuang demi agama n bangsa.

      Delete
    3. mahasiswa seluruh negara??x kot..saya pon mahasiswa gak..tapi menyokong kerajaan..sedara/i yg nak jatuhkan krajaan 2 cakap bior pikior dulu..kalo xsuka krajaan,xpayah amek PTPTN..bersyukur la sket ye..krajaan bg duit PTPTN kot..saya sendri kalo xamek PTPTN mmg xboleh smbug study..krajaan memerintah dgn baik..ape lg yg korg nak???sume nak cari salah krajaan je..n kalo anda mahasiswa yg baik,xkan guna perkataan kesat kalo xpuas ati pon..jgn malukan org melayu kalo anda melayu..

      Delete
    4. sokong2...sblm nk jatuhkn kerajaan, pkir msak2. kate mansuh ptptn tp diri sndiri mkn duit ptptn. gne plak utk enjoy. ptutla mmg xsedar btapa bnilainya ptptn tu. hnya yg btul2 gne ptptn utk BELAJAR je yg mghrgainya. krjaan xpnh pn WAJIB kn ptptn. lau rse mmpu sgt xpyh apply. n sy skong. kami pnykong krjaan mmg xign gaduh2. kita 1malaysia. lgpn slg mmfitnah n mgumpat tu dosa. sy pn heran la nape puak pmbangkang anti sgt dgn pykong krjaan. kami xde plak anti puak pmbangkan.... :)

      Delete
  3. UMNO juara fitnah :)

    ReplyDelete
  4. UMNO suka PORNO :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn duk bhong la.. UMNO, PAS, PKR, DAP, MCA, MIC sume suke porno. slgi name manusia, slgi ade nafsu. bezanya blh kwal dgn x je...

      Delete
  5. Porno tgk lah bintang utamanya siapa.. Kalo bukan tali barut pR! syabas beteyy.. Sembah lg ambiga keling ko tuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. SHAIPIE AFDAL ZINA DGN ZAHIDA RAFIK PECITE BAIII

      Delete
    2. korg dok kate kitaorg dok fitnah..
      korg lagi terang ngan nyata buat fitnah ttg shafie afdal tue lagi la... LoL klu dah bodoh tahap selipar tandas mmg susah la nak diajar

      Delete
  6. sume anjing. mahasiswa anjing

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak baik menganjing-anjing kan mahasiswa..
      pasal golongan yg menuntut ptptn dimansuhkan itu adalah mahasewel..
      mahasiswa semua skrg sedang tekun belajar untuk menaikkan gred pointer supaya dapat PTPTN free..
      manakala mahasewel hnya tahu berpolitik sahaja..
      "Don't ask what your country can do for you, but what you can do for your country''

      Delete
    2. btul2 panglima m. zaidy. mahasiswa yg fham btapa bsarnye faedah ptptn akn trus bsyukur n mykong ptptn. minoriti je yg knon2nya bgus duk bsing2 mnsuh ptptn...

      Delete
  7. keh3...paling byk bersuara remaja.. mereka mahukan seks dan zina bebas spt ini..yeah...sex in public !!!

    SOKONG la pembangkang utk FREEDOM OF SEX !! wkakakakakak bodo pnye manusie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ckup la sorg pnyokong kuat israel dan skutunya.. ckup la sorg je yg skong seks bebas, dpan blakang smua tlan. kita negara mlaysia. jgnla jdikan malaysia ngara 'kdua' ISRAEL laknatullah... mlayu ckup2 la lupa tu.... jgn mudah lupa lg....

      Delete
  8. haha..mahasiswa pemalas....puiii

    ReplyDelete
  9. ni semua tak ingat nk study ni..klu betul pentingkan pelajaran tkdanyer nk buang masa pg camping kat dataran tu..mahasiswa yg betul2 kisah dgn pelajaran akan berfikir secara rasional..ni tgok muka semua yg gagal jer..logik tak klu mahasiswa yg bakal doktor pegi buat camping cmtu.. agak2 la..baik dorg siapkan tesis lg byk faedah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya setuju dgn pndgn saudara/i diats..yg terlibat ni mcm xpentingkan study je..silap2 haribulan ponteng kuliah..lak2 pakai duit PTPTN join demo ni..

      Delete
    2. btul2... ni smua mgkn yg gne ptptn pi bli moto, bwk awek sne-sni xkira wktu, stdy xpnh... igtlah... stiap 17minit sorg bayi xsah taraf dlahirkn dan di'bunuh' .... ini dah mcm kekejaman rejim zionis israel... dh2 la skong 'patung boneka' israel tu.... kita jgk yg merana nti...

      Delete
  10. kesin mak bapak dio org ne....antar anak gi belajar, rupa2 nya nak jadi hero yang kurang ilmu. cuba sedar sikit melayu skg ne dah di perguna kan dan dah mcm mintak sedekah di bumi tanah melayu. ayuh ramai2 bersatu supaya tanah melayu tidak jatuh pada bangsa asing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju dgn pngn saudara/i diatas..kesian sgt kat mak n ayah..anak2 yg diharapkan jd camtu..sokong la melayu..sokong parti yg memperjuangkan hak2 ketuanan melayu..

      Delete
    2. nape dr. m pnh ckp mlayu mudah lupa... sbab kbanyakn yg di dataran merdeka tu mlayu dan ktuanya pn sah2 mlayu... jd btul jgk kate dr. m. mlayu mudh lupa. mudh lupa pd jasa ibu bapa, mudh lupa pd org yg bjasa.. mlayu mmg mudh lupa.. sdarlah wahai mlayu...

      Delete
  11. nak berpolitik lepas abis study. nie ntah2 beli khemah and expenses kt dataran tu pakai duit ptptn or duit parents. dah keje nant berpolitik la cmne pn, xde org nak kacau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol cakap saudara/i..

      Delete
    2. mgkn diorg di'sogok' wang kot... lau free tp pnat dpt panas je sape nk....

      Delete
  12. best tu..sokong pembangkang.. bole beromen dekat dataran.. hidup anwar, hidup pas, hidup dap, hidup sex bebas...kah3 ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lau dh skong 'tali barut' israel tu, alamatnye mmg nk gaya hdup mcm kt israel la.. seks bebas.. seks sejenis... bunuh bayi... mcmtu la gaya hdup pnykong2 tegar si tali barut israel tu....

      Delete
  13. CHONG HUA(obat kuat) rp.150rb.
    Pembesar Alat Vital Pria rp.150rb.
    Vacum Pembesar penis+oil rp.325rb.
    Viagra USA isi 30pil rp.1jt.
    Cialis England rp.250rb.
    Nangen/Luquan rp.75rb
    rocomil Spray Jerman rp.150rb.
    Perangsang Pria/Wanita rp.125rb.
    Pelangsing/Fatloss rp.150rb
    Penggemuk/Kianpi Pill rp.135rb.
    Peninggi Badan/Grow Up USA rp.190rb.
    Pemutih Wajah/Tensung rp.150rb.
    Cream Perontok Bulu/Hair Removal Cream rp.135rb.
    Cream Penghilang Bekas Luka rp.135rb.
    Cream Pembesar Payudara+vakum payudara rp.325rb.
    Penumbuh Rambut/Hair Tonicum Cair rp.150rb.
    Obat Mata/Gleaming Eyes Pill rp.125rb.
    Pil Perapat Vagina rp.125rb.
    Vagina Getar Ato Elektrik rp.325rb.
    Vagina Bulu Getar Elektrik rp.350rb.
    Vagina Getar Goyang Suara Rintih rp.400rb.
    Penis Mutiara Getar Goyang rp.400rb.
    Penis Getar Goyang Maju Mundur rp.400rb.
    Penis Getar Goyang Berotot rp.325rb.
    Penis Tekuk Manual rp.250rb.

    KONSULTASI ONLINE 24 JAM HP. 0822.7171.4242 (HARGA PROMOSI!)
    A-SIONG Jogja Center.
    Jl. Magelang Km. 5 No. 119 (utara TVRI)Tlp. (0274) 6906633
    Jl. Kebun raya No. 17 (depan bonbin gembiraloka)Tlp. (0274) 6500063

    atau kunjungi webset kami.
    http://www.vimaximport.com/

    ReplyDelete