Blog Archive

Bersih di Mekah, Madinah. Penghinaan buat Umat Islam.

Gerakan Bersih 3.0 yang dilancarkan siang tadi di Mekah.

Gerakan Bersih 3.0 yang dilancarkan siang tadi di Madinah.

Astagfirullahalazim. Tanah Haram dan Masjid Nabawi dikotori dengan gerakan yang entah apa pucuk pangkalnya. Berani mereka mengibarkan banner yang menyokong Bersih di Tanah Haram dan Masjid Nabawi. Dimanakah nilai-nilai keislaman mereka yang bertindak sedemikian rupa ini.

Bukankah Masjid Nabawi itu tempatnya suci, tempat untuk kita umat Islam seluruh dunia beribadat. Untuk apa dirasmikan gerakan haram Bersih itu disitu, untuk apa dicemari tempat Makam Baginda Rasulullah SAW itu. Tidak tersinggungkah perasaan anda sebagai umat Nabi Muhammad SAW bila melihat mereka mengotori tempat Baginda kesayangan kita semua itu, tidak jijikkah anda bila melihat mereka begitu bangga mengibarkan banner Bersih di Tanah Haram, Tanah suci kota Mekah itu.

Subhanallah. Subhanallah. Subhanallah.
Maha Suci Allah. Tuhan Sekalian Alam.


25 comments:

  1. Pukimak BERSHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pukimak amBABIga hahahaha.

      Delete
  2. tengok muka AI macam muka Ayah Pin ada jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahaha

      Delete
    2. ntah2 die kut ayah pin (:

      Delete
  3. sial la depa ni, cibai haramjadah

    ReplyDelete
  4. Tengok tu.... ambiga Dan anwar dah Sampai ke mekah Dan madinah. Siapa Kata mereka takleh gi ke sana. Dengan bantuan penganut pas mereka berjaya diseludup kesana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila masa depa pegi sane, hang ni bodoh la

      Delete
  5. Terasa hina dengan perbuatan tidak bertamadun mereka ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat ini naa malaysia adalah yang terbaik di bumi Arab Saudi. Kita dipandang tinggi sbb kita mempunyai tamaddun dan tata susila yang tinggi. Mungkin, kita akan dipandang rendah apabila kita melanggar undang2 Arab saudi. Kerajaan Arab Saudi mempunyai undang2 yang ketat di mana sebarang perhimpunan haram/demontrasi adalah dilarang sama sekali. Janganlah membuat ona di sini dan menyusahkan kami yang mencari makan di sini.- Malaiz Buck

      Delete
  6. Ape nak jadi la org Islam ni. Mudah diperbodohkan. Sebabtulah ada berpuluh juta umat pun tak maju-maju. Kesian. Salahkan diri sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. muhasabah diri bro

      Delete
    2. betul.... betul... dorang tak tau c ambiga tu ada motif tersembunyi...

      Delete
  7. Astagfirullah...

    ReplyDelete
  8. Sampai di Mekah pun masih nak pentingkan urusan politik? bukannya mudah untuk ke rumah Allah bila dah ada peluang masih lagi nak mengagungkan Ambiga dan sekutunya.. Masya Allah.. takut melihat kerosakan yang telah dibuat oleh Ambiga dan sekutunya.

    ReplyDelete
  9. inilah jadinya apabila dilacurkan agama untuk kepentingan politik..dah tak tau membezakan yang mana politik yang mana agama..jadilah ikut-ikutan bukan faham memahami..dunia akhir zaman.

    ReplyDelete
  10. agama dan politik tidak boleh disatukan. sudah tiada pegangan iman dan agama bagi mereka yang menyokong bersih. Tak guna otak agaknya penyokong2 bersih ni,pemimpin dia menyokong hendak meluluskan seks songsang Lesbian,Gay,Biseksual dan transgender. bukankah itu adalah satu perbuatan yang keji disisi ALLAH. Jangan jadi penyokong kepada pemimpin yang memperjuangkan benda2 yang diharamkan oleh ALLAH,kalau nak selamat di akhirat kelak. Gunalah otak,dan hari serta jika anda betul2 seorang umat islam carilah sedikit perasaan kasih sayang terhadap Allah dan Rasul yang masih ada walau sedikit pun di dalam hati anda itu wahai umat nabi Muhammad untuk fikirkan kembali tindakan2 anda!! jgn sampai Allah swt melaknat kita disini baru nak sedar. Allah Huakbar!!

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  12. mmg jahanam laaa..... giler la.....

    ReplyDelete
  13. siapa yg dah pi mekah tahula bersih kat sana macam mana..dari tahun lepas lg dah ada bersih kat sana..pekerja dan waiter kt restoran d'saji di Mekah tu bole kata tiap2 hari pakai baju bersih..salah ke di sisi Islam kalau nk pilihanraya yg adil dan bersih? Perkasa n Umno nie org suka sbb nk projek, duit, kabel jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selama saya menziarahi mekah dan membuat umrah, belum pernah saya melihat pekerja kat restoran D'saji memakai baju BERSIH. Pakaian mereka memang bersih(clean). Keduanya, tiada waiter di restoran ini. Kenbanyakan pekerjanya adalah bukan orang2 Malaysia.-Malaiz Buck

      Delete
  14. mudahnya maruah org islam dipergunakan oleh keling paria..

    ReplyDelete
  15. sheikh aljuburi mmg sejak dia belajar di MCKK dah kaki jubor, mmg tuhan anugerahkan dia pemidato terbaik di asia.. yg peliknya ramai yg terpedaya dgn tipu helah dia.. insyallah kebenaran akhirnya akan terbukti.. percayalah doa org yg pernah dijubornya akan dimakbulkan Allah swt..

    ReplyDelete
  16. hai manusia ingatlah kamu kepada tuhanmu yang telah menjadikan kamu dari tanah dan kepada tanah kamu dikembaalikan.tooolooooonngggg iiiinnngggaaaat.

    ReplyDelete